عکس‌نوشت

مخزن عکس‌بان

یک‌سالی می‌شود عکس‌بان، خانه‌ی من است در نت. گاه عکسی را با نوشته‌ای هم‌راه می‌کنم و می‌فرستم اینجا. این خانه اما جایی کم داشت. اتاقی به آن افزودم و به مناسبت عید خجسته و مبارک غدیر، درش را می‌گشایم.

مخزن عکس‌بان

اگر گرم و راحت نیست و نقصی اگر هست، ببخشید. عکاس‌م، اما بنایی این اتاق را به ناچار خودم انجام دادم و اولین جایی است که در این نت، به دست خود ساخته‌م. انشاالله نقص و کمبود هم رفع خواهد شد و نظر و کمک دوستان را هم پذیرایم. به اتاق جدید که می‌روید، نگاهی به سردرش هم بیاندازید.

(ویراش در ۹۴/۰۷/۲۳: این بخش که به عنوان یک وبلاگ با زیردامنه‌ی اختصاصی ایجاد شده بود، بعدا در سایت اصلی عکس‌بان ادغام شد و اکنون با عنوان گالری در دسترس است)

محمدهادی خسروی

محمدهادی خسروی ۱۲ سال است که به صورت حرفه‌ای وارد عرصه عکاسی شده است. او علاوه بر عکاسی خبری، در عکاسی معماری، صنعتی، مذهبی، طبیعت، رویداد و همایش، و تورهای مجازی تخصص دارد و تا کنون برای افراد، شرکت‌ها و ادارات مختلفی کار کرده است. او می‌تواند با درک نیاز واقعی کارفرما، بهترین و مطلوب‌ترین اثر را ارائه کند. وی همچنین عناوین و افتخارات مختلفی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کسب کرده است.

نوشته‌های مشابه

۶ دیدگاه

  1. واقعا لذت بردم…
    کمتر عکاسی رو دیدم که توی یه مدت کم، بتونه عکسایی با این روح زنده بگیره. معلوم می شه ذاتا عکاس تشریف دارید.
    راستی، بزنم به تخته بنایی تون هم بد نیستااا. یه کمی بیشتر تمرین کنین می تونید یه شغل دیگه هم به مشاغلتون اضافه کنید :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا