عکس‌نوشت

مجدد به نام خدا

احتمال داشت که آخرین روز از ماه رمضان باشه. رؤیت هلال ماه بود که تعیین می‌کرد روز آخر هست یا نه. تیمی از بهترین رصدگران استان فارس، در شهری نزدیک شیراز به نام صدرا مستقر شده‌بودند. برای عکاسی و تهیه گزارش تصویری به محل رصدشان رفتم و بعد از رؤیت هلال توسط این گروه و اتمام زمان رصد به سمت خانه حرکت کردم. هنوز هم البته معلوم نبود روز آخر ماه رمضان هست یا نه. نزدیک غروب بود و انتظار داشتم برای افطار در خانه باشم. آنجا هم برای افطار انتظارم را می‌کشیدند. اما به جای خانه سر از بیمارستان درآوردم! نتیجه‌ی یک بی‌احتیاطی ساده و غفلت لحظه‌ای در رانندگی بود.

مجدد به نام خدا

شد پای راستی که به شدت دچار کوفتگی و ضرب‌دیدگی شده، و آرنج شکسته‌ی دست راست و گذاشتن پلاتین در دست و خانه‌نشینی از روی ناچاری.

حالا درست دو ماه از آن روز می‌گذرد. دست‌م کاملا خوب نشده و پلاتین‌ش هم هنوز مهمان‌م هست؛ وضع پا البته بهتره. و عکس‌های گزارش استهلال ماه شوال هنوز جایی منتشر نشده.

مجدد به نام خدا

فعلا برای تهیه‌ی گزارش تصویری جدید، آمادگی ندارم. اما در این مدت عکاسی‌های محدودی در خانه داشته‌ام.
دوباره برمی‌گردم؛
مجدد به نام خدا می گویم و به‌امید خدا دوباره ادامه می‌دهم؛
انشاالله.

محمدهادی خسروی

محمدهادی خسروی ۱۲ سال است که به صورت حرفه‌ای وارد عرصه عکاسی شده است. او علاوه بر عکاسی خبری، در عکاسی معماری، صنعتی، مذهبی، طبیعت، رویداد و همایش، و تورهای مجازی تخصص دارد و تا کنون برای افراد، شرکت‌ها و ادارات مختلفی کار کرده است. او می‌تواند با درک نیاز واقعی کارفرما، بهترین و مطلوب‌ترین اثر را ارائه کند. وی همچنین عناوین و افتخارات مختلفی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کسب کرده است.

نوشته‌های مشابه

۳ دیدگاه

    1. رانندگی فقط موتور و ماشین (سبک و سنگین) رو شامل می‌شه. کنترل اسب و الاغ، و حتی کشتی و هواپیما رو که رانندگی نمی‌گن :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا