عکس‌نوشت

بدون تصویر!

می‌خواهم در این مناسبت، با سه عکس به روز کنم. یکی عکسی از گنبد خضرا پیامبر اکرم صلی‌الله علیه وآله‌وسلم، دیگری عکسی از قبر مبارک امام حسن مجتبی علیه‌السلام و بعدی عکسی از حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام:

گنبد خضراء حرم نبوی در مدینهحرم

قبر شریف امام حسن مجتبی علیه‌السلامحرم

حرم مطهر امام رضا علیه‌السلامحرم

اما هرچه می‌گردم عکسی در آرشیو عکس‌هایم نمیابم. “عکس‌بان” توفیق عکاسی از این اماکن شریف را نداشته است. شاید سال دیگر عکسی باشد برای به‌روز کردن؛ به دعای خیر شما انشاالله

محمدهادی خسروی

محمدهادی خسروی ۱۲ سال است که به صورت حرفه‌ای وارد عرصه عکاسی شده است. او علاوه بر عکاسی خبری، در عکاسی معماری، صنعتی، مذهبی، طبیعت، رویداد و همایش، و تورهای مجازی تخصص دارد و تا کنون برای افراد، شرکت‌ها و ادارات مختلفی کار کرده است. او می‌تواند با درک نیاز واقعی کارفرما، بهترین و مطلوب‌ترین اثر را ارائه کند. وی همچنین عناوین و افتخارات مختلفی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کسب کرده است.

نوشته‌های مشابه

۷ دیدگاه

  1. سلام
    ان شاء الله به زودی نصیبتون بشه. هم توفیق زیارت و هم توفیق عکاسی از این مکان های نورانی

  2. ایشالله امام زمان (عج) بیاد با هم بریم مکه اونجا هم از مکه عکس بگیر هم از حضرت(ع) بعدش هم میریم مدینه اونجا هم عکس بگیر ، مشهدم که خودت برو به من چه!

  3. سلام علیکم
    ان شالله به زودی زیارت مکه و مدینه و عتبات عراق قسمت خودتان و خانمتان بشه.
    از مشهد هم عکس نداشتید؟ راستش اولش فکر کردم عکس‌ها لود نشده یا مشکلی تو سرور پیش آمده و آخر فهمیدم منظور چیه. موفق باشید

    1. متن رو با دقت بخونید :)
      قرار نبود عکسی باز بشه. عکسی گرفته نشده بود که بخواد باز بشه.
      دعا کنید بتونم برم و عکس بگیرم و بذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا