عکس‌نوشت

فاطمه زهرا

رسول گرامی اسلام فرموده‌اند: همانا خداوند با خوشنودی فاطمه خشنود و با ناراحتی فاطمه ناراحت می‌شود.۱ پس آنگاه که خداوند “نفس مطمئنه” (پیامبر گرامی اسلام) را به سوی خود می‌خواند در حالی که خداوند راضی است و نفس مطمئنه هم راضی است، چگونه می‌توان گفت که زهرای مرضیه از این امر ناراضی بوده‌اند؛ که رضایت خداوند رضایت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها است.

فاطمه زهرا

پس آن همه زاری و گریه پس از رحلت نبی مکرم اسلام، از غم فقدان پدر نبوده، بلکه از آن جهت بود که از رأس امت اسلامی شخصی رفت بدون آنکه بر آن امت کسی همانند یا بهتر از آن باشد.۲ چرا که در سقیفه کسی را که شایسته بود، از رأس امت حذف کردند.
پ ن: بر گرفته از صحبت‌های حجت الاسلام طائب در برنامه مصباح از شبکه سه در شب شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها

۱- إنَّ الرَّبَ یَرضی لِرِضا فاطمه و یَغْضِبُ لِغَضَبِ فاطمه (مستدرک الحاکم، جلد ۳، ص ۱۵۴)
۲- مَا نَنسَخْ مِنْ آیَهٍ أَوْ نُنسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ‌ مِّنْهَا أَوْ مِثْلِهَا ۗ أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّـهَ عَلَىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ‌ (بقره/۱۰۶)

محمدهادی خسروی

محمدهادی خسروی ۱۲ سال است که به صورت حرفه‌ای وارد عرصه عکاسی شده است. او علاوه بر عکاسی خبری، در عکاسی معماری، صنعتی، مذهبی، طبیعت، رویداد و همایش، و تورهای مجازی تخصص دارد و تا کنون برای افراد، شرکت‌ها و ادارات مختلفی کار کرده است. او می‌تواند با درک نیاز واقعی کارفرما، بهترین و مطلوب‌ترین اثر را ارائه کند. وی همچنین عناوین و افتخارات مختلفی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کسب کرده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا