لینک

روز قدس

امسال هم روز قدس، همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده‌ی مردم برگزار شد. رهبر کبیر انقلاب روز قدس را با هدف آزادی فلسطین و بیت‌المقدس نام نهادند و خالی شدن سرزمین‌های اسلامی از سلطه بیگانگان نیز از اهداف نام‌گذاری این روز توسط امام خمینی (ره) بود.

در آخرین آدینه‌ی ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور، مردم روزه‌دار شیراز نیز به خیابان‌ها آمدند و فریاد “مرگ بر اسرائیل”‌ و “مرگ بر آمریکا” سر دادند.

در این روز، در کنار مردم شیراز بودم و حاصل آن عکس‌های منتشر شده در خبرگزاری مهر بود که می‌توانید آنها را در اینجا + ببینید:

روز قدس

محمدهادی خسروی

محمدهادی خسروی ۱۲ سال است که به صورت حرفه‌ای وارد عرصه عکاسی شده است. او علاوه بر عکاسی خبری، در عکاسی معماری، صنعتی، مذهبی، طبیعت، رویداد و همایش، و تورهای مجازی تخصص دارد و تا کنون برای افراد، شرکت‌ها و ادارات مختلفی کار کرده است. او می‌تواند با درک نیاز واقعی کارفرما، بهترین و مطلوب‌ترین اثر را ارائه کند. وی همچنین عناوین و افتخارات مختلفی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کسب کرده است.

نوشته‌های مشابه

۲ دیدگاه

  1. سلام برادر
    عکسات تو مهر کچلی توی جمعیت ضایع بود ، من عکسهای بهتری از روز قدس شیراز دیدم ، این که کچلی جمعیت تو عکس بیفته غیرحرفه ای نیست؟

    1. سلام. کچلی تابلو فقط توی یکی از عکس‌ها بود، اون هم مربوط به مسیر راهپیمایی بود که در اون بخش جمعیت فقط از یک سمت خیابان رد میشدن. اما به دلیل وجود گنبد حرم مطهر در نمای پشت، دارای ارزش بود. اگه جای دیگه فاصله ای بین مردم وجود داره، کچلی محسوب نمیشه.
      ممنون از شما که دقیق می‌بینید و در میون گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا